En ik ben weer weg... 3 maanden backpacken! - Reisverslagen van Sander Boeren - WaarBenJij.nu En ik ben weer weg... 3 maanden backpacken! - Reisverslagen van Sander Boeren - WaarBenJij.nu

En ik ben weer weg... 3 maanden backpacken!

Na mijn reis naar Indonesië was het één van de eerste dingen die ik mijn familie meldde... Dit vraagt naar meer! Ik wil vaker langere tijd op een verre reis! En nu voeg ik dus de daad bij het woord... 3 oktober tot en met 22 december zeg ik Nederland weer gedag en neem ik de oude vertrouwde backpack weer op m'n rug. Het plan is om eerst zes weken met Ali in een camper rond te reizen in Nieuw-Zeeland. Vervolgens ga ik alleen door naar de Filipijnen en Myanmar. Na 12 weken zal ik weer terugkeren naar de wereldstad Hardinxveld-Giessendam :)

Recente Reisverslagen:

24 November 2016

Alleen is eigenlijk helemaal niet zo alleen

14 November 2016

De laatste dag in Nieuw-Zeeland...

08 November 2016

We don't speak whale!

02 November 2016

We did it!!

24 Oktober 2016

Hee ho hallo zuidereiland!
Sander

Actief sinds 30 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11319

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2016 - 22 December 2016

En ik ben weer weg... 3 maanden backpacken!

08 Februari 2015 - 20 Juni 2015

Mijn minorreis naar Tomohon, Indonesië!

Landen bezocht: